مصاحبه آرشیو خبر ها
توز بازیکن مورد علاقۀ من

توز بازیکن مورد علاقۀ من

روبرتو باجو برای هر دو تیم یوونتوس و فیورنتینا بازی کرده است، اما فکر می کند که فردا کارلوس توز می تواند تفاوت رقم بزند.

تیم های سابق روبرتو باجو فردا ساعت 15 به وقت ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ی 4 بر 2 به سود فیورنتینایی ها به پایان رسیده بود.

بودای کوچک در مصاحبه با توتواسپورت گفت: «هیچوقت جرأت نصیحت کردن آنتونیو کونته را نخواهم داشت، چرا که او در حال انجام کار فوق العاده ای است.»

«قبل از مربی شدنش هم حتی نشانه هایی مبنی بر آن که او مربی بزرگی خواهد شد، وجود داشت. کونته در زمین همیشه می دانست کجا و چگونه قدم بردارد تا به بهترین نحو تیمش را کمک کند.»

«توز را تحسین می کنم، از زمانی که بازی او را در بوکا جونیورز دنبال می کنم. او ثابت کرده است که بازیکن بزرگی است. گلزنی مستمر در سری آ برای هر کسی آسان نیست، بنابراین واقعاً برای او خوشحالم.»

«همینطور برای پول پوگبا، چه چیزی در مورد او می توانم بگویم؟ او به طرز خارق العاده ای قدرتمند است و مطمئنم همه از آن آگاهی دارند.»

باجو در ادامه به صحبت در مورد فیورنتینا پرداخت، باشگاهی که او پیش از پیوستن به یوونتوس در دهه 90 درخشش خود را در آنجا آغاز کرده بود.

«وینچنزو مونتلا هم مربی فوق العاده ای است و واقعاً از کاری که او در فلورانس انجام می دهد متشکر هستم.»

دو تیم یوونتوس و فیورنتینا پس از این دیدار نیز باید دو بار به صورت رفت و برگشت از سری رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر بروند.

«یووه جزء مدعیان قهرمانی لیگ اروپا است، مخصوصاً اگر آن ها بتوانند قهرمانیشان در سری آ را پیش از موعد مسجل کنند.»

«آیا ممکن است تحت عوان پست مدیریت به یوونتوس برگردم؟ نه، واقعاً فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. علاوه بر این ها یوونتوسی ها هم نیازی به حضور من ندارند.»
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد امینی نسب
محمد امینی نسب«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: